NIEPUBLICZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE MONTESSORI
W WARSZAWIE
Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2025/2026
I ETAP: Zgłoszenie Kandydata
Przyjmowane są przez sekretariat:
Przy zgłoszeniu należy podać:
- imię i nazwisko kandydata;
- datę urodzenia;
- telefon i/lub adres e-mail rodziców
- klasę, do której ubiega się kandydat
- Od 19 grudnia na podany w zgłoszeniu adres mailowy Rodzice otrzymują link do wypełnienia karty zgłoszenia. Jest to warunkiem udziału w dalszych etapach rekrutacji.
II ETAP: Złożenie dokumentacji przez kandydata, dni otwarte, rozmowy indywidualne oraz spotkanie informacyjne.
Dokumenty wymienione poniżej należy złożyć w sekretariacie liceum (przy ul. Plutonu AK „Torpedy” 41) lub przesłać na adres mailowy: sekretariat@poem.pl:
- karta zgłoszenia,
- ankieta ucznia,
- ankieta rodziców,
- list motywacyjny (w którym uczeń przedstawia się jako kandydat do Liceum),
- kopia świadectwa ukończenia klasy VII SP,
- prezentacja - nagrany film(w formacie AVI lub MP4 - do 5 minut), w którym będzie przedstawiona autoprezentacja kandydata: zainteresowania, pasje, osiągnięcia. Film należy przesłać za pośrednictwem linku do chmury lub miejsca, w którym będzie do niego dostęp.
- Od 9 stycznia w wybranym terminie kandydat bierze udział w dniu otwartym oraz rozmowie rekrutacyjnej. Rodzice uczestniczą w indywidualnej rozmowie z przedstawicielem/lami Komisji.
Na dzień otwarty oraz rozmowę rekrutacyjną kandydat otrzymuje zaproszenie przez pracownika sekretariatu (wiadomość e-mail), po pozytywnym rozpatrzeniu przez komisję dokumentacji.
- W dniu 16 stycznia lub 21 maja o godz. 18:00 Rodzice kandydatów
oraz uczniów już przyjętych uczestniczą w zebraniu informacyjnym
w budynku Liceum przy ul. Plutonu AK Torpedy 41 w Warszawie.
III ETAP: Ogłoszenie Kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia odbędzie się poprzez informację na stronie www.liceum-montessori.pl, www.poem.pl, oraz informację telefoniczną lub mailową w terminach:
- W miarę możliwości na bieżąco dla uczniów biorących udział w rozmowach rekrutacyjnych w terminach 09.01.2025 r - 14.01.2025 r.
- 30 stycznia g. 9:00 (I TERMIN)
- 5 czerwca g. 9:00 (II TERMIN)
IV ETAP: Podpisanie umowy
- W ciągu 7 dni od decyzji o przyjęciu Rodzice ustalają z sekretariatem termin podpisania oraz podpisują umowę ze szkołą. W przypadku niedotrzymania ustalonego terminu Liceum zastrzega sobie prawo przyjęcia na to miejsce innego kandydata.